Välkommen till en enklare och säkrare vardag!
Distribution av uppdrag för väktare
Via webbverktyget kan du och dina kunder enkelt distribuera uppdrag till dina anställda väktare. Webbverktyget har stöd för integration mot larmcentraler där de anställda väktarna med hjälp av handenheten automatiskt får uppdragen tilldelade till sig och via en enkel knapptryckning kan bekräfta uppdragen.
Rapportering
Med Amigo Tools kan de anställda effektivt rapportera in allt sitt arbete på fältet vilket säkerställer kvaliteten samt att du aldrig missar att fakturera ett uppdrag eller använt material. Amigo Tools ger dina anställda möjligheter att enkelt dokumentera med hjälp av handenhetens kamera.
Avvikelsehantering
Via Amigo Tools kan du enkelt definiera upp regler i enlighet med kundavtal. I det fall en anställd missar en uppgift får han automatisk en varning till handenheten. Väljer han trots allt att stänga uppdraget på grund av t e x tidsbrist informeras du automatiskt och kan på så sätt säkerställa att uppgiften trots allt utförs alternativt förekomma kunden.
Varför Amigo Tools?
Via Amigo Tools GPS stöd kan du positionera och följa dina anställda i realtid, vilket ökar både dina anställdas trygghet och kvaliteten på utfört arbete.
Via Amigo Tools kan dina anställda läsa av streckkoder och RFID taggar som underlag för att de varit vid avtalad plats på rätt tid.
Via Amigo Tools säkerställer du att dina anställda allt har den senaste informationen om objekten, förväntade åtgärder och instruktioner.
Amigo Tools ger dig möjlighet att lägga in material med prislistor som automatiskt underlag för fakturering samt all utrustning som används av de anställda som objektnycklar mm.
Med hjälp av Amigo Tools kan du förenkla dina kundrelationer då du enkelt kan ta fram och distribuera lämpligt underlag i visuella rapporter med diagram och grafer för rapportering och analys. Genom en knapptryckning skickas rapporterna till alla berörda mottagare.